Меню

Страницы

Статья

«Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі 2020 жылғы қызметі туралы есебі

Есеп

Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы «мемлекеттік мекемесінің қызметі туралы»

2020 жылға мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша

  1. Жалпы ережелер

1) Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер.

«Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) жүктелген функцияларға сәйкес Ақмола облысының аумағында өнеркәсіп, индустриялық-инновациялық даму, шағын және орта кәсіпкерлік, сауда, кең таралған пайдалы қазбалардың жер қойнауын пайдалану салаларында мемлекеттік саясатты іске асырады.

Басқарманың орналасқан жері: 020000, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 96.

Басқарма Басшысы-Оспанов Ербол Амангелдіұлы.

2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.

Мемлекеттік қызметтер саны-6:

- «Бизнестің жол картасы 2025» бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде жаңа бизнес-идеяларды іске асыру үшін мемлекеттік гранттар беру»;

- «Бизнестің жол картасы 2025» бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету»;

- Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу;

- Болашақ құрылыс учаскесі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру;

- Пайдалы қазбалар жатқан аумақтарда құрылыс салуға рұқсат беру;

- Кен іздеушілікке лицензия беру;

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны - 0.

Тегін негізде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны – 6, ақылы негізде-0.

Қағаз нысанында ғана көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны - 0, электрондық нысанда - 3, қағаз және электрондық нысанда - 3.

Барлық 6 мемлекеттік қызмет бойынша Мемлекеттік қызмет стандарттары бекітіліп, тиісті ережелер қабылданды.

3) Неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.

Басқарма 2020 жылы 79 Мемлекеттік қызмет көрсетті.

Олардың ішінде есепті кезеңде неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік көрсетілетін қызметтер:

- Болашақ құрылыс учаскесі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру - 47;

- Пайдалы қазбалар жатқан аумақтарда құрылыс салуға рұқсат беру-1;

- «Бизнестің жол картасы 2025» бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде жаңа бизнес - идеяларды іске асыру үшін мемлекеттік гранттар беру-26;

- «Бизнестің жол картасы 2025» бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету-5.

  1. Қызмет алушылармен жұмыс

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты Басқарманың интернет-ресурсынан алуға болады - www.gov.kz/memleket/entities/aqmola-upp және телефондар бойынша: 8(7162)24-00-30, 24-00-28, 24-00-15, 24-00-16, «электрондық үкімет» және «е-лицензиялау» веб-порталдарында - www.egov.kz және www.elisense.kz сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 1414 немесе 8-800-080-7777 телефоны бойынша.

Сондай-ақ, Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 96, 4-қабат мекенжайы бойынша орналасқан басқарма ғимаратында Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттық стендтер орналастырылған.

2) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат.

Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеу Басқарманың құзыретіне кірмейді.

3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).

Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған халық арасында түсіндіру жұмысы бұқаралық ақпарат құралдарында, оның ішінде әлеуметтік желілер беттерінде жарияланымдар мен сөз сөйлеулерді ұйымдастыру арқылы жүргізіледі.

2020 жылы барлығы ресми интернет-ресурста 6 жарияланым, сондай-ақ әлеуметтік желілерде 6 жарияланым жарияланды.

Сонымен қатар, 2020 жылдың 30 қазанында басқарма қызметкерлерімен «Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау туралы» тақырыбында аппараттық кеңес өткізілді.

  1. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері

2020 жылы басқарма көрсететін мемлекеттік қызметтерді цифрландыру бойынша жұмыс жандандырылды. Қазіргі уақытта Басқармамен 6 мемлекеттік қызмет көрсетіледі, оның 3-і толығымен автоматтандырылған, 3 қызмет электрондық немесе қағаз форматта ұсынылады (қолданыстағы ережелер мен стандарттарға сәйкес).

«Кен іздеушілікке лицензия беру» қызметі белсенді емес, өйткені «Севказнедра» ӨД мәліметтері бойынша Кен іздеушілерді өндіруге арналған аумақ жоқ.

«Бизнестің жол картасы-2025» бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде жаңа бизнес-идеяларды іске асыру және өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту үшін шағын кәсіпкерлік субъектілеріне мемлекеттік гранттар беру жөніндегі қызметтер 2020 жылғы қыркүйекте «Qoldau» САЖ арқылы автоматтандырылған.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар

Мемлекеттік қызмет көрсету процесін жетілдіру мақсатында басқарма қызметкерлері тұрақты негізде біліктілікті арттыру бойынша іс-шараларға қатысады.

Мемлекеттік қызметтер көрсетуге жауапты мамандар тиісті Заңдарды, қағидаларды, әдістемелік ұсынымдарды, мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерін зерделеу арқылы өздерінің білім деңгейін арттырады.

Басқарма қызметкерлері кестеге сәйкес Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының Ақмола облысы бойынша филиалында біліктілікті арттырудан міндетті түрде өтеді.

2020 жылдың 04-06 ақпан аралығында басқарманың 4 қызметкерінің біліктілігі арттырылды-Алшинбаева С. М., Нурмагамбетова Д. Ж., Абжанов А. М., Садукенова м. с.

3) мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін нормативтік-құқықтық жетілдіру болып табылады

2020 жылы «Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» мемлекеттік мекемесі туралы Ережеге (Ақмола облысы әкімдігінің 2016 жылғы 22 тамыздағы №А-10/408 қаулысымен бекітілген) Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізілді.

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат

2020 жылы басқарманың атына қызмет алушылардан қызмет көрсету сапасына шағымдар түскен жоқ.

2) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.

Басқармада Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясын іске асыру жөніндегі 2021-2023 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары бекітілді, оған сәйкес 2020 жылы жер қойнауын пайдалану және лицензиялау бөлімінде Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізілді.

Қазіргі уақытта талдау қорытындылары бойынша берілген ұсынымдарды орындау бойынша жұмыс жүргізілуде.

3) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган жүргізген мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау нәтижелері

2020 жылы уәкілетті орган басқармада мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жүргізбеген.

4) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелері

2020 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізілген жоқ.

  1. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру

Басқарма тұрақты негізде қызмет көрсету сапасын ішкі бақылау, құқықтық түсіндіру жұмыстарын жүргізу, мемлекеттік қызмет көрсету туралы заңнаманы жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу, қызметкерлердің біліктілігін арттыру, халық арасында, оның ішінде БАҚ, интернет-ресурстар және әлеуметтік желілер арқылы, сондай-ақ брифингтер мен семинарларға қатысу арқылы мемлекеттік қызмет көрсету процесін жетілдіру бойынша шаралар қабылдауда.

2021 жылы басқарма көрсетілетін қызметті алушылармен мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануды арттыру мақсатында Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі Басқарманың қызметі туралы түсіндіру жұмысын жалғастыратын болады.

Дата публикации
24 февраля 2021
Дата обновления
24 февраля 2021
Тип
Ақпарат

Сейчас читают

Есеп
01 апреля 2024
«Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» ММ 2023 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметі туралы есебінің жария талқылауын өткізу қорытындылары туралы қорытынды
Есеп
20 марта 2024
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу нәтижелері бойынша 2023 жыл есебі
Есеп
13 февраля 2024
«Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» мемлекеттік мекемесінің 2023 жылғы мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы есеп

Социальные медиа

Меню подвал

Өмірлік жағдайлар
Мемлекеттік органдардың жаңалықтар арнасы
ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметі
ҚР Президентінің жолдаулары
ҚР Мемлекеттік рәміздері
ҚР Премьер-Министрінің сайты
ҚР Президентінің сайты
ҚР Парламентінің сайты
Цифрлық трансформация тұжырымдамасы
Тұрақты даму мақсаттары